مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 دی 1402 ساعت 21:202024-01-15فرهنگي

شعر زبان الهام بخش و حرکت آفرین است/ آغاز جشنواره شعر فجر از گیلان


مدیرعامل خانه کتاب و ادبیات ایران، شعر را زبان الهام بخش و حرکت آفرین دانست و عنوان کرد: امیدواریم با جشنواره شعر فجر موجبات حرکت های اثربخش بومی و ملی را ایجاد کنیم.

- ایسنا/گیلان مدیرعامل خانه کتاب و ادبیات ایران، شعر را زبان الهام بخش و حرکت آفرین دانست و عنوان کرد: امیدواریم با جشنواره شعر فجر موجبات حرکت های اثربخش بومی و ملی را ایجاد کنیم.

علی رمضانی امروز، 25 دی ماه در آیین افتتاحیه هجدهمین جشنواره بین المللی شعر فجر که در تالار مرکزی رشت برگزار شد، با اشاره به آغاز جشنواره امسال از استان گیلان، اظهار کرد: از امروز محافل استانی جشنواره شعر فجر آغاز می شود.

وی هدف از برگزاری جشنواره بین المللی شعر فجر را بازتولید و به صدر توجه آوردن فضای ادبی استان ها دانست و افزود: به دنبال معرفی شعرای گرانقدری هستیم که در مجموعه استان ها فعالیت می کنند.

مدیرعامل خانه کتاب و ادبیات ایران، علیرضا قزوه را دبیر جشنواره هجدهم دانست و تصریح کرد: در این دوره به دنبال فعالیت جدید هستیم و امیدواریم زمینه شناسایی و معرفی بیش از پیش شعرا فراهم شود.

رمضانی خانه کتاب و ادبیات ایران را مجری دو جشنواره شعر فجر و جایزه جلال آل احمد دانست و خاطرنشان کرد: برای رونق دو بال شعر و داستان در کنار هم تلاش می کنیم که در این راستا نیازمند همکاری ادارات کل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شعر زبان الهام بخش و حرکت آفرین است/ آغاز جشنواره شعر فجر از گیلان

شعر زبان الهام بخش و حرکت آفرین است/ آغاز جشنواره شعر فجر از گیلان